프로필

내 사진
Busan, South Korea
Salut ! Numele meu este Angie, am 25 de ani si sunt din Bucuresti. Acesta este blogul meu...Nimic interesant pana acum, insa ceea ce ma face un pic mai diferita este faptul ca am vrut sa imi implinesc un vis, acela de a trai in alta tara, o tara aleasa de mine, o tara in care sa imi fac noi prieteni, o tara despre care nu stiam foarte multe , o tara cu civilizatie si cultura total diferite de Romania. Si am ales Coreea de Sud. Pe acest blog veti descoperi tot ce este nou despre Coreea de Sud, cum este vremea in fiecare zi, locurile pe care le-am vizitat, idei despre mancare, idei despre oameni si conceptiile lor si multe alte detalii pe care le poti afla daca iti place aceasta tara si daca doresti sa o vizitezi vreodata (si din moment ce ai ajuns sa imi citesti blogul, atunci inseamna ca ai o curiozitate despre Coreea si o idee unde se afla aceasta tara pe harta lumii :). Sper sa fiu de folos cu toate informatiile oferite si astept orice intrebare legata de mine, de viata mea aici si despre aceasta tara incredibil de interesanta. Cu drag, Angie

블로그 보관함

2015년 2월 17일 화요일

GRAMATICA/ GRAMMAR : PARTI DE VORBIRE (PREPOZITII) N 에

- 에서 se adauga la substantive pentru a exprima locul unde are loc o anumita actiune.

– 에서 is added to the end of nouns to express the place at which some action occurs.

Substantiv + 에서 / Noun + 에서

백화점에서 쇼핑해요.
Fac cumparaturile in mall / I do shopping in mall.

도서관에서 공부해요.
Invat in librarie / I study in library.

커피숍에서 커피를 마셔요.
Beau o cafea in cafenea / I drink a coffee in the coffee shop.

In conversatie / In conversation :

어디에서 살아요?
Unde locuiesti? / Where do you live?

서울에서 살아요.
Locuiesc in Seul. / I live in Seoul.

어제 뭐 했어요?
Ce ai facut ieri? / What did you do yesterday?

명동에서 친구를 만났어요.
M-am intalnit cu un prieten in Myeongdong. / I met my friend in Myeongdeong.


Diferenta intre 에 si 에서 / Difference between 에 and 에서 

 에

– Indica locul unde o persoana sau un obiect este localizat sau mutat si este folosit de cele mai multe ori cu vrebe care exprima miscarea, locatia sau existenta.

– Indicates the place where a person or a thing is located or is moving and is mainly used with verbs denoting movement, location or existence.

* 시청은 서울에 있어요. (o)
Primaria este in Seul / City Hall is in Seoul.

* 집에 에어컨이 없어요. (o)
Nu am aer conditionat acasa./ I don’t have AC in my home.

* 학교에 한국어를 배웠어요 (x)


에서

Indica locul in interiorul caruia se desfasoara o actiune. Indicates the place where an action occurs and is used with many verbs.

* 시청은 서울에서 있어요 . (X)

* 집에서 에어컨이 없어요. (X)

* 학교에서 한국어를 배웠어요 (O)


Concluzii / Conclusion

– 에 se foloseste atunci cand descriem o locatie, cand ne referim la un anumit loc, sau timpul.
– 에서 se foloseste atunci cand ne referim la un loc in care desfasuram o actiune.

– 에 is used when we describe a place , a location, or time.
– 에서 is used when we reffer to a place where we do an action.

댓글 없음:

댓글 쓰기